Ja jums ir kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums: info@fenzy.lv

Iepirkumu grozs0

Iepirkumu grozs


Preces numurs: 0

100% apmierinātības garantija. Ja jūs neesat apmierināts ar preci, varat to atgriezt 14 dienu laikā. Skaidra nauda pēc piegādes, kredītkarte vai PayPal.

Vispārīgie nosacījumi

Pārdošanas noteikumi

1.Vispārīgie noteikumi:

Vispārīgie noteikumi un nosacījumi ir izstrādāti saskaņā ar patērētāju aizsardzības noteikumiem, pamatojoties uz Slovēnijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras ieteikumiem un starptautiskajiem kodeksiem par tiešsaistes un elektronisko uzņēmējdarbību. Fenzy (turpmāk "tiešsaistes veikals") darbojas e-komercijas operators INTEKO D.O.O. (turpmāk "komersants").

Piedāvatāja adrese: INTEKO D.O.O., Slap 3E, 5271 Vipava, Slovēnija

Reģistrācijas numurs: 5316251000

NIF: N0911487G

Iepērkoties vai abonējot Fenzy jaunumus, patērētājs ļauj komersantam: glabāt, apstrādāt un izmantot personisko informāciju, kas pārsūtīta, izmantojot tīmekļa veidlapu (līdz atcelšanai), šādiem mērķiem: piedāvāt preces, pakalpojumus, telefona zvanus, SMS, e-pastu vai citus telekomunikāciju līdzekļus (turpmāk – tiešais mārketings), aptaujas, statistisko apstrādi.

Privātpersona jebkurā laikā (rakstiski vai citādi vienojoties) var pieprasīt, lai pārzinis pastāvīgi vai uz laiku aptur savu personas datu izmantošanu tiešās tirdzniecības nolūkos.

Šie vispārīgie noteikumi un nosacījumi nosaka tiešsaistes veikala darbību, apmeklētāja, lietotāja un pircēja tiesības un pienākumus, kā arī biznesa attiecības starp tirgotāju un lietotāju kā tiešsaistes veikala produktu patērētāju.

2. Informācijas pieejamība:

Tirgotājs apņemas vienmēr būt sniegt lietotājam:

Informāciju par tirgotāja identitāti (jo īpaši uzņēmuma un tā juridisko adresi un reģistrācijas numuru, kurā uzņēmums reģistrēts);
Kontaktinformāciju, kas ļauj lietotājam ātri un efektīvi sazināties ar komersantu (e-pasta adrese, tālrunis u.c.);
Informāciju par tiešsaistes veikala piedāvāto pakalpojumu būtiskajām iezīmēm, tostarp par pēcpārdošanas pakalpojumiem un garantijām;

Informāciju par tiešsaistes veikala piedāvājuma produktu vai pakalpojumu pieejamību; produktu piegādes, pakalpojumu sniegšanas veidu un nosacījumus, jo īpaši piegādes vietu un laiku;

Informāciju par maksājuma metodēm;

Informāciju par termiņu, kurā vēl ir iespējams līgumu atsaukt un atteikties no nosacījumiem;

Informāciju par preču atgriešanas iespējām, kā arī par to, cik šāda atmaksa izmaksās lietotājam;

Informāciju par lietotāja sūdzību apstrādes procesu, līgumu un līguma mērķi.

3. Personas datu drošība

Komersants izmanto atbilstošus tehnoloģiskus un organizatoriskus līdzekļus, lai aizsargātu personas datus un to uzglabāšanu, un maksājumus.

Autorizētas tiešsaistes sistēmas atbild par drošiem pieslēgšanās veidiem un kredītkaršu transakcijām. Kredītkaršu izmantošana tiek izpildīta reālā laikā, nekavējoties pārbaudot banku datus. Kartes informācija nav saglabāta tirgotāja serverī.

Drošībai, lietotājs ir atbildīgs arī par sava lietotājvārda un paroles drošības nodrošināšanu, kā arī par atbilstošu datora programmatūru un pretvīrusu aizsardzību.

3.1. Personas datu vākšana:

pasūtot pa mobilo tālruni: vārds, uzvārds, adrese, mobilais tālrunis, e-pasts

pasūtot tiešsaistes veikalā: vārds, uzvārds, adrese, mobilais telefons, e-pasts

Saistībā ar aptaujām fenzy.lv tīmekļa vietnē lietotājs pēc saviem ieskatiem var sniegt papildu datus, piemēram, dzimšanas datumu, dzimumu, vecumu, ķermeņa mērījumus utt.

Lai veiktu pasūtījumus, Fenzy var sniegt lietotājiem atbildes pa e-pastu, pastu, tālruni, tērzētavām utt. un apkopot šādus datus: vārds, uzvārds, dzimšanas datums, dzimums, e-pasts, piegādes adrese, mobilais telefons un ķermeņa mērījumi

3.2. Bezpersonisku datu vākšana

Katru reizi, kad izmantojiet Fenzy.lv tīmekļa vietni, automātiski tiek ierakstīti dati, kas nav personiskie dati, piemēram,mājaslapas skatījumi, piekļuves laiks, skatītie vienumi utt. (neieskaitot žurnāla daļu). Informācija tiek izmantota uzņēmuma statistikai, kā arī, lai uzlabotu lapas saturu un drošību.

Lietotājs var novērst bezpersonisku datu savākšanu, izmantojot sīkfailus ar atbilstošu iestatījumu izmantošanu savā interneta pārlūkprogrammā.

Kad lietotājs nav reģistrēts, bezpersoniskos datus apkopo arī tādi pakalpojumi kā Google Analytics, Iprom, AdServer u.c., kas instalē sīkfailus lietotāja datorā. Šie pakalpojumi nekad nesaglabā lietotāju personas datus. Lietotājs var novērst bezpersonisku datu savākšanu, izmantojot sīkfailus ar atbilstošu iestatījumu izmantošanu savā interneta pārlūkprogrammā.

Izmantojot Fenzy Facebook un Fenzy Instagram lapas, brīvprātīgi publicējot Fenzy Facebook un Fenzy Instagram lapās un pievienojot savus fotoattēlus un video saturu, Jūs piekrītat, ka Fenzy lapas administrators (Inteko d.o.o., Slap 3e, 5271 Vipava), var izmantot reklāmas nolūkos publicēto saturu citās Fenzy lapās, dažādām reklāmas kampaņām un komunikācijā ar citiem Fenzy Facebook un Instagram lapu lietotājiem.

4.Nepilngadīgo aizsardzība

Bez vecāku vai aizbildņu atļaujas komersants nepieņem nekādus personas datus par nepilngadīgajiem, kā arī neizsniedz no viņiem saņemto informāciju trešājām personām, kas nav viņu vecāki vai aizbildņi.

5.Atbilldība

Tomēr komersants dara visu iespējamo, lai nodrošinātu tiešsaistes veikalā publicētās informācijas atjaunināšanu un pareizību; produkta rekvizīti, piegādes laiki vai cenas var mainīties tik strauji, ka tirgotājs dažkārt nevarēs savlaicīgi labot tiešsaistes veikalā publicētos datus. Šādā gadījumā komersants paziņos par izmaiņām un ļaus atteikties no pasūtījuma vai mainīt pasūtījumu.

6. Iepirkšanās tiešsaistes veikalā un iegādes nosacījumi

Iepērkoties tiešsaistē tiešsaistes veikala piedāvātie produkti bieži un ātri mainās un tie tiek atjaunināti. Tāpēc var rasties kļūdas, ja tas notiek ar jums, lūdzu, informējiet par to info@fenzy.lv. Mēs centīsimies atrisināt jebkuru situāciju pēc iespējas ātrāk.

6.1. Piegādes termiņš
Noliktavā pieejamo preču piegādes laiks parasti ir 7 līdz 8 darba dienu laikā. Visi tiešsaistes veikala piedāvājumi ir pieejami noteiktu laika periodu.

6.2. Piegādātājs

Klients var arī norēķināties par pirkumu ar skaidru naudu pēc PIEGĀDES, izmantojot EXPEDICO; Tas nozīmē, ka klients piekrīt veikt maksājumu ar skaidru naudu, laikā, kad kurjers ierodas klienta norādītajā adresē, kā arī norādītajā dienā un laikā (iepriekšēja vienošanās ar izplatītāju pa e-pastu).

Ir iespējams sūtījumu saņemt ar DHL express, piegādes izmaksas ir 23,90 €.Sūtījumi, kas ir noformēti līdz 13:00 darba dienās, tiks izsūtīti tajā pašā dienā un piegādāti 1-2 darba dienu laikā. Piegādes neveic Sestdienās, Svētdienās, kā arī svētku dienās.

DHL EXPRESS PIEGĀDE VIENMĒR IR IEKĻAUTA CENĀ. Apmaiņas gadījumā, pasūtītās preces,kuras tika nosūtītas ar DHL EXPRESS kurjerservisu, nosūtīsim apmaiņu ar standarta piegādi (EXPEDICO).

6.3. Maksājumu kārtība

Piegāde ir bezmaksas. Komersants nodrošina šādus maksājuma veidus par produktu iegādi no tiešsaistes veikala:

-Skaidra nauda piegādes brīdī

-Maksājums ar kredītkarti (Maestro, Eurocard/Mastercard, Visa)

-Abonementa kods.

-Ar pro formas rēķinu komersanta bankas kontā.

6.4. Cenas

Visas cenas tiešsaistes veikalā ir norādītas euro un ietver PVN, ja vien nav skaidri norādīts citādi. Visas cenas, kas norādītas veikalā, ir produktu cenas, kas neietver piegādes izmaksas (sk. 3. un 10. punktu). Visas cenas tiek piemērotas līguma piešķiršanas brīdī, un tām nav iepriekš noteikta derīguma termiņa, tāpēc tās attiecas tikai uz attiecīgajām izmaiņām.

6.5. Atlaides kods

Atlaides kods nodrošina vairākas priekšrocības, iepērkoties Fenzy.lv tiešsaistes veikalā, un tam ir ierobežots derīguma termiņš. Kodu iegūst, būdams jauns pircējs, izmantojot e-paziņojumus, īsziņas vai citus līdzekļus. Kodu var izsniegt atlaides procentu vai fiksētas summas veidā. Kodu nevar izpirkt skaidrā naudā.

Kupona kods

Klients kupona kodu saņem gadījumā, ja tiek atsaukts līgums, un atmaksas vietā viņš izvēlas unikālo kupona kodu veiktā pirkuma vērtībā. Klients šo kodu var izmantot nākamajā pirkumā vai turpmākajos pirkumos, ja tas nav pilnībā izmantots pirmajā pirkumā. Klientam ir tiesības izņemt kodu skaidrā naudā.

6.6. Iepirkšanās norise:
6.6.1. Pieņemts pasūtījums:

Izveidojot pasūtījumu, lietotājs (klients) pa e-pastu saņem no komersanta paziņojumu, ka pasūtījums ir akceptēts. Lietotājam ir tiesības atcelt pasūtījumu un mainīt tā saturu, izmantojot e-pastu info@fenzy.lv, vai telefonu.

6.6.2. Apstiprināts pasūtījums

Ja lietotājs (klients) neatceļ pasūtījumu, pasūtījums tiks apstrādāts vēlāk. Saņemot pasūtījumu, komersants pārbauda pasūtīto produktu pieejamību un apstiprina pasūtījumu vai noraida to jebkāda iemesla dēļ. Komersants var arī sazināties ar lietotāju (klientu), izmantojot kontakttālruņa numuru, lai pārbaudītu datus vai garantētu piegādi. Pēc pasūtījuma apstiprināšanas izplatītājs (EXPEDICO) pa e-pastu informē par paredzamo piegādes datumu.

6.7. Pirkuma līgums

Komersants izsniegs lietotājam rēķinu, kas veic jebkuras mūsu preces pirkumu no tiešsaistes veikala, ar izmaksu sadalījumu un skaidrojumu par tiesībām atteikties no pirkuma, atdodot iegādāto produktu noteiktajos apstākļos (sk. 10. punktu). Pirkuma līgums noslēgts spāņu valodā.

Pārdošanas līgums starp komersantu un lietotāju (klientu) noslēgts brīdī, kad komersants apstiprina pasūtījumu (sk. 6.5.2. apakšpunktu). Sākot ar šo brīdi, visas cenas un citi pirkuma nosacījumi ir fiksēti un attiecas gan uz komersantu, gan uz lietotāju (klientu).

6.8. IZMAIŅAS, RELAMĀCIJAS UN KOMPENSĀCIJAS

Mēs cenšamies piedāvāt jums vislabāko iepirkšanās pieredzi, taču apzināmies, ka dažkārt prece var nepatikt un jūs vēlaties to nomainīt, atgriezt vai iesniegt sūdzību.

Jūs varat apmainīt, atgriezt vai iesniegt sūdzību par savu pasūtījumu 14 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas.

Pirms preces atgriešanas uz mūsu noliktavu, Jums jāaizpilda Tiešsaistes veidlapa.

Pēc tiešsaistes veidlapas aizpildīšanas uz savu e-pasta adresi saņemsiet visus norādījumus, tostarp adresi preces nosūtīšanai uz noliktavu. Ja rodas problēmas aizpildīt tiešsaistes veidlapu, sazinieties ar mums: info@fenzy.lv

AIZPILDIET TIEŠSAISTES VEIDLAPU

1. Atpakaļ sūtāmai precei ir jābūt tādā pašā stāvoklī kādā to saņēmāt.
2. Prece jāatgriež oriģinālajā iepakojumā, jāatdod nenodilusi un nemazgāta ar visām etiķetēm. Pretējā gadījumā mēs paturam tiesības atteikt šādu atgriešanu saskaņā ar mūsu uzņēmējdarbības noteikumiem.
3. Veselības aizsardzības un higiēnas apsvērumu dēļ ir ierobežota šādu preču atgriešana:

- Mēs nepieņemam auskaru atgriešanu
- Peldkostīmu var atgriezt tikai tad, ja nav noņemta aizsargplēve.
- Apavus var pielaikot tikai iekštelpās.

4. Gadījumā, ja prece NETIEK atdota tādā pašā stāvoklī, kādā klients to saņēmis, internetveikals Fenzy PATUR TIESĪBAS:
- no pirkuma cenas atskaitīt 15 eiro, ja prece ir NETĪRA
- no pirkuma cenas atskaitīt 10 eiro, ja prece ir SABURZĪTA
- atsaka naudas atmaksu gadījumā, ja prece ir BOJĀTA

1. APMAINĪŠANA

Tieša preces apmaiņa, izmantojot tiešsaistes veidlapu, nav iespējama.

Ja vēlaties apmainīties ar saņemto preci, vienkārši tiešsaistes atgriešanas veidlapā atlasiet opciju "atmaksa''.

Izpildiet norādījumus par preces atgriešanu, kas tiks nosūtīts uz jūsu e-pasta adresi pēc tiešsaistes veidlapas aizpildīšanas.

Nauda par atdoto produktu tiks atmaksāta jūsu bankas kontā 14 dienu laikā pēc paciņas saņemšanas mūsu noliktavā.

AIZPILDIET TIEŠSAISTES VEIDLAPU

 

Vēlamo apmaiņas preci varat pasūtīt nekavējoties mūsu mājas lapā.

Apmaiņa tiks nosūtīta paredzētajā piegādes laikā, kas norādīts mājaslapā.

VEIKT JAUNU PASŪTĪJUMU

2. PASŪTĪJUMA SAŅEMŠANA

Ja esat saņēmis nepareizu preci, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas centru info@fenzy.lv

Ja esat saņēmis bojātu preci, nosūtiet bojātās preces attēlus uz mūsu klientu apkalpošanas centru info@fenzy.lv

3.NAUDAS ATMAKSA

Ja pasūtījums Jums neder varat to atgriest un izvēlēties naudas atmaksas opciju.

PIRMS preces nosūtīšanas, JUMS JĀAIZPILDA Tiešsaistes veidlapa. Ievadiet precīzu IBAN konta numuru un konta īpašnieka informāciju Tiešsaistes veidlapā.

Pēc tiešsaistes veidlapas aizpildīšanas uz savu e-pasta adresi saņemsiet visus norādījumus, tostarp adresi preces nosūtīšanai uz noliktavu. Ja nesaņēmāt e-pastu vai rodas problēmas aizpildīt tiešsaistes veidlapu, sazinieties ar mums: info@fenzy.lv

AIZPILDIET TIEŠSAISTES VEIDLAPU

JUMS JĀIZDRUKĀ e-pasta ziņojumā saņemtās tiešsaistes veidlapas kopsavilkums un tas jāpievieno sūtījumam. Ja veidlapa nav pievienota, mēs paturam tiesības pagarināt atgriešanas apstrādes laiku līdz 60 dienām.

SVARĪGI:

Preci var nosūtīt atpakaļ, izmantojot jebkuru piegādes pakalpojumu.Diemžēl mēs NESEDZAM Jūsu pasūtījuma atpakaļatdošanas izdevumus, tāpēc iesakām izvēlēties lētāko piegādes veidu ar izsekošanas iespēju.

Lūdzu, neizvēlaties neizsekotu sūtījumu un saglabājiet apliecinājumu ar pakas izsekošanas numuru, līdz mēs izsniegsim atmaksu.

Mēs atmaksāsim pirkuma cenu 14 darba dienu laikā pēc pakas saņemšanas mūsu galvenajā noliktavā Slovēnijā.

Ievadiet precīzu IBAN (skatiet IBAN numura paraugu zemāk) un konta turētāja datus (konta turētāja vārds, uzvārds un adrese) Tiešsaistes veidlapā.

Nepareiza IBAN numura gadījumā atmaksas procesu var pagarināt līdz 60 dienām.

Bankas darījuma izmaksas naudas atmaksas gadījumā sedz Inteko d.o.o, un tās Jums ir bez maksas.

Ja norādīsiet nepareizu IBAN, veicot naudas atmaksas pārskaitījumu, tiks iekasēta atgriešanas pārskaitījuma maksa (5 €). Pateicamies par sapratni.

Vairāk par mūsu noteikumiem varat lasīt Lietošanas noteikumos un nosacījumos.

6.9. Piegāde
Plašāku informāciju par mūsu noteikumiem un nosacījumiem varat lasīt vispārīgajos nosacījumos.
Ja ir redzami iepakojuma vai preces bojājumi, pēc preču saņemšanas klienta prasība jāiesniedz izplatītājam (piegādes dienestam). Minēto preču pircējam nav pienākuma pieņemt un var atteikt sūtījumu, ja iepakojums ir fiziski bojāts, uzrāda satura trūkumu vai atvēršanas pazīmes vai ja produkti ir bojāti iepakojumā; Gadījumā, ja pircējs ir akceptējis paketi, pircējam prasījuma procedūra jāsāk ar pārdevēju.

6.10. NORAIDĪTIE VAI NEPIEŅEMTIE PASŪTĪJUMI

Iepakojuma atpakaļadreses uzlīmi var izdrukāt šeit.
Komersants piegādās lietotāja (klienta) pasūtītos produktus norunātajā laikā, komersanta izplatīšanas partneris ir EXPEDICO.

Kad klients izveido pasūtījumu caur mājaslapu www.fenzy.lv klients automātiski piekrīt ievērot visus pirkšanas nosacījumus. Pasūtījuma beigās klients piekrīt saņemt un samaksāt pilnu pasūtījuma summu (sk. Vispārīgie nosacījumi, 6.2. pants). Klients var atcelt pirkuma un pārdošanas līgumu tikai tad, ja ir saņemts iepriekšējs paziņojums pa e-pastu vai tālruni (Vispārīgie nosacījumi, 6.6.1. un 6.6.2. pants), pirms viņa pasūtījums tiek nodots piegādes procesā. Gadījumā, ja pasūtījums jau ir piegādāts vai atrodas tirgotāja veikalā un klients pārkāpj līgumu, atsakoties vai nepieņemot pasūtījumu bez iepriekšējas atcelšanas, pārdevējam (Fenzy apģērbu veikals) ir visas tiesības pieprasīt atmaksu. 20 euro, kas ietver iepakošanas, nosūtīšanas un atpakaļnosūtīšanas izmaksas. Izdevumi ir jānosūta uz šādu bankas kontu: INTEKO D.O.O., Slap 3E, 5271 Vipava, Slovēnija; IBAN: SI56 0475 1000 0376 750

Ja 8 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas nauda netiek atdota, pārdevējs var prasīt summas atmaksu

6.11. Pasūtījumu Fenzy.lv mājaslapā var veikt ikviens klients, kuram ir pastāvīga vai pagaidu dzīvesvieta kādā no ES valstīm, taču šāds pasūtījums tiks piegādāts tikai tad, ja pasūtījuma piegādes adrese atradīsies kādā no valstīm, kurās Fenzy internetveikalam ir strādājošs internetveikals un parakstīts līgums ar piegādes servisu.

Fenzy tiešsaistes veikals var piegādāt sūtījumus šādām valstīm: Slovēnija, Horvātija, Itālija, Spānija, Portugāle, Vācija, Austrija, Rumānija, Slovākija, Čehija, Ungārija, Polija, Grieķija, Bulgārija, Lietuva, Latvija un Igaunija 

7. Prasības, tiesvedība un tiesībaizsardzība

Komersants ievēro piemērojamos patērētāju aizsardzības noteikumus, tāpat tam ir efektīva sūdzību izskatīšanas sistēma, kura ļauj problēmas gadījumā sazināties ar lietotāju (klientu) pa e-pastu, vai arī ārkārtas gadījumos pa tālruni. Problēmu gadījumā lietotājs (klients) vienmēr var sazināties ar mums pa e-pastu: info@fenzy.lv. Sūdzību izskatīšanas procedūra ir konfidenciāla.

5 darba dienu laikā komersants apstiprinās, ka ir saņēmis sūdzību un ir informējis lietotāju (klientu) par aptuveno laiku sūdzības atrisināšanai, kā arī pastāvīgi informēs viņu par procedūras norisi. Komersants centīsies pēc iespējas labāk atrisināt jebkuru strīdu, savstarpēji vienojoties. Ja strīda izšķiršana ar izlīgumu netiks panākta, Ļubļanas tiesas jurisdikcija atrisinās jebkuru strīdu starp tirgotāju un lietotāju (klientu). Komersants un klients kā elektroniskās komercijas dalībnieks savstarpēji apliecina elektronisko ziņojumu derīgumu tiesā.

Šie vispārīgie noteikumi un nosacījumi, kā arī visi strīdi starp tirgotāju un lietotāju (klientu) ir pakļauti Slovēnijas materiālajām un procesuālajām tiesībām, nepiemērojot starptautisko privāttiesību normas, kas norāda uz jebkādu citu tiesību aktu izmantošanu.

Uz visām attiecībām, tiesībām un pienākumiem, ko nereglamentē šie Vispārīgie nosacījumi, attieksies Obligātā kodeksa, Elektroniskās komercijas likuma, Personu datu aizsardzības likuma un Patērētāju tiesību aizsardzības likuma noteikumi.

8. Uzņēmējdarbības vispārējo nosacījumu grozījumi
Lietotājam, kas nepiekrīt šo vispārīgo noteikumu grozījumiem un/vai grozījumiem, jāanulē reģistrācija astoņu dienu laikā pēc paziņojuma par vispārējo uzņēmējdarbības nosacījumu grozīšanu un grozījumiem; Pretējā gadījumā termiņa beigu datums tiks skaitīts un pierādījumi par pretējo netiks pieņemti. Reģistrācijas anulēšana lietotājam jāiesniedz rakstiski komersantam.

Pēdējā atjaunināšana: 28.6.2022

ES piekrītu

Pārlūkojot mūsu vietni, jūs piekrītat, ka mēs varam izmantot sīkdatnes, kas paredzētas, lai nodrošinātu labāku lietotāja pieredzi mūsu vietnē. Savām analītikas vajadzībām mēs izmantojam Google Analytics, lai šim nolūkam instalētu sīkfailus ( GA sīkfailu dzēšana ).